Thursday, January 10, 2008

yum.



rice krispy treat pb and j sushi. my friend bonnie made this for me.

55 comments:

ilovepetewentz said...

hey pete i luv it gr8 idea wow first comment ever!!!!!!!!!!!!!

Hamlet said...

hamlet the pug wants some of that. ruff ruff!

Anonymous said...

Pretty amazing looking

Anonymous said...

me likey too

Anonymous said...

yum.....?

betty c said...

im sorry but im gonna have to go with the og uncrustables as the best take on pb&j.

Anonymous said...

im still trying to figure out what they are D;
fail

ilovepetewentz said...

lol i don't eat sushi but....... yeah i dont eat sushi lol

Coley said...

maybe if i liked jelly..

Pete=Life/Love said...

ooo maybe i shud try that one day i love sushi i love jelly but i dont take much of a likein for peanut butter!
~Christiana

jedi-iwakura said...

Wow, that's... pretty amazing. :D

I will have to give you my recipe for pb&j muffins sometime.

Anonymous said...

yummm! :)

grey.skies.dark.lies said...

:] that sounds... interesting. prolly something I'd like, 'cause I hav a problem with normal food, yet love weird stuff. Drive my parents (and freinds) nuts :)
hope you're well with someone to love
-biancake

Jess said...

oh my god that looks effing amazing.

Melanie said...

I like rice krispie treats, I like PB&J, so I'm thinking I'd like those.

You should get your friend to bake a bunch before shows and throw them out to the crowd.. then people would fight over them and stuff like that. It'd be a pretty funny site to see...

Anonymous said...

I LOVE YOU PETE AND I LOVE FALL OUT BOY XOXO

I'M GLAD TO HERE ABOUT YOUR FOOT XOXO

AND BY THHE WAY THEY LOOK GROSS

SORRY

=]=]=]=]=]=]=]

TRUElove CHRISTIE

TurnUpTheMusicc said...

wow! looks delishh! i will have to try making some, but put skittles on the sinde. =D

pj&j sounds goooodd

Sam said...

wow...comments. cool.

so basically, my friend and I have come to the agreement that pb&j sushi is the most kickass thing we've never heard about (until now). we'll definitely have to attempt making it ourselves. uncrustables are still the shit, though.

this blog is really cute. thanks for sharing the finer parts of your life with us.

miss you guys!

Anonymous said...

hahaha gosss

bluemonster395 said...

very nicee

earthlovepeace said...

Wow those actually look really good. another amazing combination is Multigrain Cherreos and Chocolete Chips. its amazing.

Anonymous said...

Ahhhhhh yummmyyyy ahhhh :) i will try making themmm :)

punkashes said...

omg that sounds nasty sry lol

said...

uhhh....no thankyou....
Never tried it, dont plan on it.
You keep them. :)

xoclandestine94 said...

wht is it? im confused

fancykid said...

That's an interesting combination.

dustonabutterflyswing said...

No offense, I'm sure they taste great (how they could they not pb&jand rice krispies...) but they look like something a surgeon cut open to show the effects of smoking on the brain....

master0fdisaster said...

Kind of gross looking, but I'd eat that.

Emma said...

LOL. I love sushi! And ppj! And rice crispies! YUMMMMMMMMMMMMMMMMM!!!!!

alexis said...

So that pretty much look like magical sweetness. Two of my favorite things come together? PB&J and sushi only without the fishy after taste. Awesome.

Stephanie said...

yum yum yum.
can i get a couple dozen of those?

Roxanne said...

you have to try chocolate sushi

Ana! The Blah said...

pb and j i want !!!!

gimone said...

Food is very important.
And when it's "yum", it's even more important.
Not that this makes sense, but hej, what does?
xxx
Joke

Rachael said...

Bonnie from Hell's Kitchen? I'm sure they're delicious then.

phsyco4PeteWentz said...

Uh..Sounds fabulous. Is it any good...?

nafs said...

Those look just awesome! What a great idea

xprettyinpunkAsh said...

Hahaha Pete. Those look... amazing? xD
I shouldn't judge until I've actually tried it, though. Never had sushi... and don't like jelly xP. I'm a peanut butter girl, myself, though. And rice krispies are amazing, of course.

But I do like the name... xD It's so random, it's magnificent.
Rock on with your random self.

jedi-iwakura said...

Here you go, cutie.

2 1/4 cups all purpose flour
2 tsp baking powder
1/2 tsp salt
2/3 cup brown sugar
6 tbsp butter, melted and cooled
1/2 cup crunchy peanut butter
2 large eggs
1 cup milk
approx 1/3 cup jam or jelly (any kind, though jam holds up better, and my weakness is strawberry. )

Preheat oven to 375F and line a muffin tin with paper liners. That's important.
Now get a whisk.
In a large bowl, whisk together flour, baking powder, salt and brown sugar.
In a medium bowl, whisk together the melted butter, peanut butter, eggs and milk until smooth. Pour into flour mixture and stir until just combined. Doing wet into dry makes it easier to keep from over-stirring the mix, resulting in weapons-grade muffins, not yummy and good ones.
Fill each muffin cup about halfway up with the batter. Add a heaping teaspoon of jam and cover then cover it with the remaining batter. Each muffin cup (of a standard 12-cup muffin tin) should be filled to the top.
Bake for 17-20 minutes, until a tester toothpick comes out clean and the top of the muffin springs back when lightly pressed.
Cool on a wire rack. You can eat them warm but I think they're much better later, with a glass of milk and some cartoons.

<3.

Slow down, pandapanda.

xo said...

thats crazy shit!!

brittneyx6 said...

first i love sushi , 2nd i have a weakenss for pb&J sammiches . Yum those look awsome ! She should so sell that recipe to sprinkles cupcakes .

Anonymous said...

fob shuld tour latinamerica

jessika said...

lol these comments are great.

if you read this pete, you have enough blogs. maybe drop a hint that patrick needs a blog.

love
me

Anonymous said...

I have so had those b4 they are awesome my bf eats those like all the time.....adictive...I know....YUM!

bianchi said...

this looks so delish.=D

sammey fredericks said...

ooh...uhh recipe please????

Anonymous said...

i gotta say..

those look pretty


delicious.

yum :)

samantharex said...

Uhhum, yeah.
That's not cute, at all.





Keep on trying.

How much was your ticket? Was the cop all "Cow pies, It's Pete Wentz!" or did he ask you if you were high cause of the circles around your eyes?

Alyssa Moore said...

Now all you need is PB&J eggo waffles to go with it!!! MMMMMMMMMMM :)

Elizabeth Reluctance said...

how nifty.

alyson said...

that sounds really good

jessica said...

It looks nasty.
But sounds delicious.

I'm doing my best not to make fun of the "OMG PETE ILU OMG OMG OMG OMG."
It's tempting.

Kate... said...

Mmm... Looks good, I am a huge fan of peanut butter and jelly. Though I can't say i've ever had p&j sushi or sushi at all... Raw fish kinda turns me off. I used to have this thing where I would cut the crusts off bread, smother it in p&j, roll it up, dip it in whisked egg and throw it on the frypan. Mmm... perfection!

LawlzItsKara said...

I put twizzlers inside and fruit rollups on the outside.
Just incase you want that extra sugary kick.

If you get a cramp in your jaw don't blame it on me.

Anonymous said...

the cake is a lie